Photo1

Noe nytt?

Hold øye med vår nyhetsoppdatering der vi skriver om alt som skjer i verden med Salts Healthcare.

 
Blog Image

Gir endringer i livet Roger møter Rich

“Det er en stor fordel å kunne stå ansikt til ansikt og drøfte ting fra pasientens ståsted.”​

Vår største utfordring er å kjenne til tanker, følelser, ønsker og behov som kundene våre har. Vi er nødt til å dykke ned i deres verden.

Og det er akkurat det vi gjorde med Confidence BE®. Ganske enkelt snakke med alle slags mennesker – i alle aldre, med ulike behov og ønsker, hjalp oss med å forstå hva de likte, hva de ikke likte, hva som virket best og hva som ikke virket og – sist, men ikke minst – hva de trengte.

 

Det er her Roger og Rich kommer inn.

Roger, en kunde hos Salts og Medilink møtte Rich Edwards som er produktingeniør hos Salts. De møtte hverandre for første gang i november 2016 i en fokusgruppe for å diskutere Confidence BE®. Nå møttes de igjen for å snakke om grunnene for at de var involvert i forskningen. Roger for å ha et normal liv, og Rich for å fremstille produkter som kan hjelpe mennesker til å leve normale liv.

 

Roger begynte samtale for å finne ut hvordan Rich kan leve seg inn i pasientenes situasjon og hvordan han kan være med på å lage produkter han aldri har brukt selv. For Rich handler det om å arbeide med produkter som mennesker trenger fremfor å velge hva som kan gjøre en forskjell i hans egen arbeidssituasjon. Rich er vant til å håndtere funksjonshemminger hjemme hos seg selv hver dag, og det gir ham motivasjonen til å produsere noe som gir kundene de samme fordelene som han har.

“Når jeg hører på problemene dine, prøver jeg å sette meg inn i din situasjon da det hjelper meg til å løse problemene etter beste evne.”

Roger vill også vite hvordan Rich kan lage produkter som har aldri har brukt. Rich forklarte at det hele handler om kundene. Rich sier “Jeg spør meg selv alltid om at dersom jeg hadde hatt en tryllestav og kunne forandre én del av posen din for å forbedre livsstilen din, hva skulle det være?”

Rich ville deretter vite fra Roger om fokusgruppen funket, og hvorfor. Roger tror at fokusgrupper er den beste måten til å løse de fleste problemene, å kunne drøfte tingene fra pasientenes ståsted og ha den nære en-til-en-kontakten.

 

For å se mer av samtalen mellom Roger og Rich, kan du klikke på denne lenken: https://www.youtube.com/watch?v=YSj0N5QQLOk&t=12s

For å markere lanseringen av Confidence BE®, vil vi dele historier som historien med Roger og Rich der medarbeidere fra Salts Healthcare møter pasienter for å snakke om hvordan de er involvert i Confidence BE®  Vi lager produktene, men vi glemmer aldri at utstyret vårt er for virkelige mennesker.

 

Del historien din

Alle har en historie å fortelle, og vi vil svært gjerne høre din! Del historien din her for å inspirere andre i din situasjon.

Del historien din

Suzanne

Våre partnere og akkrediteringer

  • Medilink logo
  • BSF logo
  • SHA logo
  • Investors in People logo
  • BHTA logo
  • UTA logo
  • SGS logo