Photo1

Noe nytt?

Hold øye med vår nyhetsoppdatering der vi skriver om alt som skjer i verden med Salts Healthcare.

 
Blog Image

Gir endringer i livet Lee, Natalie & Ste

I vår siste serie vil vi dele pasienters møter med medarbeidere fra Salts Healthcare for å drøfte Confidence BE®. Vi vi nå dele vår neste historie med deg.

“Vi var nødt til å fullt ut forstå pasientenes behov, både fysisk og emosjonelt.”​

For å kunne utvikle Confidence BE® gjennomføre vi grundige markedsundersøkelser som omfattet at vi lyttet til kundene for å kartlegge deres ønsker og behov, og dette var med på å definere produktet. Vi hadde ett mål. Å skape et helt nytt produkt med en rekke smarte egenskaper slik at alle kan fortsette å være komfortabel med huden sin, forbli trygg på sine evner og får frihet til å leve livet.

Det er her Lee Howard kommer inn – Product and Process Design Engineer hos Salts Healthcare. Han møtte pasientene Natalie og Ste i vakre omgivelser i en botanisk hage for å snakke om Confidence BE®. De drøftet hvordan Lee likte å arbeide med produktet, hvilke utfordringer han sto overfor og hva Confidence BE® betyr for begge to.

Natalie startet samtalen og ville høre om utfordringene man sto overfor under utviklingen av Confidence BE®. Lee forklarte at de møtte flere hindere under utviklingen av Confidence BE®, som for eksempel utprøving av materialer. Siden han er ingeniør, er det jo Lees jobb å identifisere problemer og utfordringer for deretter å fikse dem. Lee fortsatte med å forklare hvor heldige vi er som får innspill fra stomisykepleiere og annet klinisk personell som hjelper oss i utviklingen av produkter mennesker ønsker og trenger. Men, som Lee forklarte, det handler om å møte virkelige pasienter, og de er så utrolig viktige for å hjelpe oss med forbedringer av produktene våre.

“Pasientene er svært viktige med tanke på å hjelpe oss med å lage bedre produkter, og dette har vært en viktig del av reisen med Confidence BE®.”

Natalie og Ste ville også høre mer om årsakene til valget av farger. For dem betyr valget mellom 3 farger at de kan tilpasse posen til ulike antrekk. Lee snakket om den viktige forskningen som lå til grunn for de 3 fargene som ga oss kunnskap om hvilke farger pasientene ville foretrekke og hva fargene vill bety for brukerne – akkurat som med Nat og Ste, man kunne tilpasse posen til undertøyet.

Så var det Lees tur til å stille spørsmål. Lee vill vite hvordan Natalie og Ste reagerte da de så posene for første gang og finne ut hvordan det går med e nye egenskapene til Confidence BE®. Ste fortale om første gangen han så Confidence BE® da han lå på sykehuset og fikk beskjed om at han ville få vareprøver. Ste sa med egne ord at da stomiposene kom, var det et “WOW”-øyeblikk.

“Det er bokstavelig talt akkurat dette vi har spurt etter. Perfekt materiale, farge og perfekt størrelse”.

Nat og Ste fortsatte deretter å snakke om de egenskapene til Confidence BE® som de likte best. Alt fra Flexifit-formen, filteret – som innebærer at de ikke lenger opplever ballooning om natten og utløpet som nå er blitt så mye lettere å rengjøre.

Natalie snakket også om sitt liv som blogger der hun snakker åpnet om kronisk sykdom. Nat forklarte hvordan hun foretar vurderinger av ulike poser og live podkaster og hvor givende det er å høre at andre mennesker blir hjulpet av bloggen hennes.

“Mennesker er mye åpnere om å snakke om dette ...det er ikke så tabu lenger og folk får mer trygghet om å snakke om ting”

For å se mer av samtalen mellom Lee, Nat og Ste, kan du klikke på denne lenken: https://www.youtube.com/watch?v=37619FlwM60&t=7s

For å markere lanseringen av Confidence BE®, vil vi dele historier som historien med Lee, Natalie og Ste der medarbeidere fra Salts Healthcare møter pasienter for å snakke om hvordan de er involvert i Confidence BE® . Vi lager produktene, men vi glemmer aldri at utstyret vårt er for virkelige mennesker. Les flere historier som dette her.

Del historien din

Alle har en historie å fortelle, og vi vil svært gjerne høre din! Del historien din her for å inspirere andre i din situasjon.

Del historien din

Suzanne

Våre partnere og akkrediteringer

  • Medilink logo
  • BSF logo
  • SHA logo
  • Investors in People logo
  • BHTA logo
  • UTA logo
  • SGS logo

Nettstedet vårt bruker informasjonskapsler for markedsføring (hvis relevant), og for å gi deg en bedre opplevelse ved å tillate at vi husker deg og analyserer hvordan du bruker nettstedet vårt. For å akseptere informasjonskapsler, klikker du på “Godta alle informasjonskapsler”. Eventuelt kan du bare velge “vesentlige informasjonskapsler” som er påkrevet av nettstedet. Du kan når som helst klikke på vår kontrollpanel for informasjonskapsler og velge et annet alternativ.  |  Se vår retningslinjer for personvern eller retningslinjer for infomasjonskapsler

Bare godta vesentlige informasjonskapsler Godta alle informasjonskapsler